4 Şubat 2010 Perşembe

Giriş


Efendiiim, merhabalar. Üçüncü blog girişimimle hepinizi selamlıyorum. Şöyle bir sağa sola göz atın bakayım. Bak görüyor musun sağdan soldan film şeritleri iniyor, yanda "İzleyiciler" kutuları falan. Uğraştım yani, özendim. Tabii bunları yapmak kolay değil, ha deyince film şeridini koyamıyoruz kenara. Google'dan "Blogger arka plan", "Blogger arka plan nasıl değişir?", "Blogger arka plan nasil degisir?" gibi muhtelif arayışlar sonucu bugünlere gelebildik.

Lafı fazla uzatmayayım. Konsept nedir? Şöyle ki, sizlere izlediğim filmlerden bahsedeceğim. Bu kadar. Hâtta IMDB triplerine girip puanlamalar yapmayı bile düşünüyorum. "Sen kimsin lan deyyus?" diyebilirsiniz tabii. Film otoritesi falan değilim sonuçta. Manyak bir film kültürüm yok. Sen ne kadar biliyorsan, ben de o kadar. Ama 1 TB'lik bir harddiskim, sevgi dolu bir yüreğim var. Maksat gülelim eğlenelim. Sizlerden gelecek öneriler ışığında da film kültürümü birkaç level artırayım.

"Hafif Tarih"i bilenler, nasıl bir şey olacağını daha iyi kavramışlardır zaten. Neyse ya bir açayım da ben görüşürüz zaten. Haydi güle güle.

s.

4 yorum:

nil dedi ki...

Hayırlı olsun Sinancım. Başarılarının devamını dilerim. Seninle gurur duyuyoruz. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

tadindan yenmicek ulan..
adam gibi yazarsan tabi...

ewa dedi ki...

avatarın hakkını yedin, o yüzden endişeyle takip edicem seni:)))

benay dedi ki...

blogun görünümüne bayıldım valla :) hayırlı olsun, takipte olacağım ;)